Korea Selatan mendominasi World Cyber Games

October 4, 2010 at 7:58 am

LOS ANGELES – Korea Selatan mengekalkan gelaran juara grand untuk tahun lurus ketiga di Sukan Olimpik dunia video game.
Empat pingat emas diberikan untuk Minggu gamer Korea Selatan di Dunia 10 tahunan Cyber Games Grand Final, kontes empat hari di Los Angeles Convention Center lebih dari 400 pesaing dari 58 negara.
Korea Selatan sebelumnya didominasi di grand final di Chengdu, China, dan Cologne, Jerman. memenangi pingat Selatan pada tahun ini emas Korea adalah Young-Ho “Flash” Lee untuk “StarCraft,” Jae-Min “Lutut” Bae untuk “Tekken 6,” Sung-Sik “Ingatkan” Kim untuk “Warcraft III” dan tiga orang Pasukan Sanarae dari Jeon Young-Ho, Kim Hyun-Sub dan Tae-Kyung Park untuk “Lost Saga.”
Gamer dari Amerika Syarikat berada jauh di belakang Korea Selatan dengan tiga pingat emas. Produktif penghargaan itu adalah pasukan CounterLogic lima orang untuk “Johnny Kumpulan,” pasukan AmeriMiX enam orang untuk “Quake Wars Online” dan Alec “Acai28” Castillo untuk “Guitar Hero 5.” Castillo dikalahkan pemain dari United Kingdom pada Rush “Roh Radio” di babak final.
“Itu lagu benar-benar menyenangkan,” katanya selepas upacara penutupan hari Ahad. “Saya mengalahkan dia pada saat terakhir.”
Pemain yang sebelumnya memenuhi syarat di kompetisi regional yang diadakan di seluruh dunia berhadapan di pertandingan pertandingan-style dari 13 game untuk lebih dari $ 250,000 hadiah wang, serta televisyen, netbook dan peralatan yang lain. Pasukan Navi lima orang dari Ukraine menumbangkan pasukan dari Denmark untuk memuat $ 25.000 untuk mendominasi dalam penembak orang pertama “Counter Strike-.”
peraih pingat emas yang lain adalah Fernando “Pantaneiro” Rogoski Brazil untuk “Carom3D,” Charlie “Tenshii” Elliott Australia untuk “Aspal 5,” Kevin “daimonde” Santner dari Jerman untuk “FIFA 10,” David “d.Daveyskills” Kelly Inggeris selama “Forza Motorsport 3” dan Kalle “Frostbeule” Videkull Moertlund dari Sweden untuk “Bangsa Waahhh Forever.”

Entry filed under: Berita Dunia. Tags: , .

Bertahan Overhaul sakit pusat tumbuh Kesihatan Laptop Panas Sebabkan Kerosakan Kulit Pada Paha


Categories

Arkib Blog

Disclaimer

Blog ini ditulis secara bebas oleh para penyumbang berita. Kami tidak bertanggungjawab diatas kesahihan berita-berita yang diterbitkan.

%d bloggers like this: