‘Social Network’ mengulangi sebagai No 1 menarik dengan $ 15.5M

October 11, 2010 at 8:52 am

LOS ANGELES – Movie peminat telah bookmarked drama to “The Social Network” sebagai kegemaran akhir pekan mereka.
hikayat David Fincher tentang pertengkaran keperibadian dan permusuhan undang-undang antara pengasas website turun di $ 15.500.000 untuk tetap No 1 filem untuk akhir pekan berturut-turut, menurut estimasi studio Minggu. Dikeluarkan oleh Sony, “Jaringan Sosial” mengangkat jumlah keseluruhan 10-hari ke $ 46.100.000.
Memulai debutnya kedua dekat dengan akhir pekan begitu-begitu $ 14,6 juta adalah roman Warner Bros “Kehidupan, sebagaimana Kami Tahu itu,” dibintangi Katherine Heigl dan Josh Duhamel sebagai perdebatan wali untuk seorang gadis yatim piatu.
pacuan kuda drama Disney “Sekretariat,” dibintangi Diane Lane, juga mempunyai debut begitu-begitu, datang pada No 3 dengan US $ 12.6 juta.
Membuka No lemah 5 dengan $ 7.000.000 adalah pembunuh bersiri Wes Craven’s thriller “My Soul untuk Muat,” dikeluarkan oleh Rogue Pictures.
Dalam keluaran sempit, kisah Focus Features “Ini Jenis Kisah Funny” dibuka di No 12 dengan $ ramping 2 juta. Filem ini dibintangi oleh Keir Gilchrist, Emma Roberts dan Zach Galifianakis dalam kisah seorang remaja yang memeriksa diri ke rumah sakit jiwa.
Dengan tinjauan besar, penonton kata-of-mulut dan Academy Awards buzz, “Jaringan Sosial” melihat usahanya terus dengan baik, menjatuhkan 31 peratus kurang dari pembukaan akhir pekan.
“Ini jenis gambar yang orang tidak boleh mengambil mata mereka mati,” kata Rory Bruer, kepala pengedaran di Sony. “Hampir semua orang mengatakan kepada saya bahawa ini filem yang mereka ingin melihat lagi, serta Gambar ini akan menjadi sekitar untuk waktu yang lama ..”
“Rangkaian Sosial” mendominasi bidang holdovers berjuang pendatang baru dan sebahagian besar untuk penggemar 25 dan yang lebih tua, segmen dari penonton cenderung kurang macet ke pawagam berbanding dengan remaja dan awal 20-an.
“Mungkin ada sedikit hal meluap-luap,” kata Chuck Viane, kepala pengedaran di Disney.
Seperti pengedar yang lain, walaupun, Disney bergantung reaksi positif dari fans yang lebih tua untuk menjaga “Sekretariat” lagu dalam beberapa minggu berikutnya. Seiring dengan Sony’s “The Social Network,” Warner Bros telah mempertahankan perniagaan yang kuat untuk filem kecurian Ben Affleck “The Town”, yang mengambil di $ 6.400.000 akhir pekan ini dan mengangkat total menjadi $ 73.800.000 selepas empat minggu.
“Biasanya, ini harus menjadi pacuan kuda, tapi kalau apa yang terjadi musim gugur ini berterusan, ini mungkin akan bermain lebih seperti maraton bagi kita semua,” kata Viane.
Female orang ramai terdiri lebih dari dua-pertiga dari penonton untuk “Life sebagai Kami Tahu Ini,” menurut Warner Bros itu segmen penonton sering memegang dengan baik dalam minggu-minggu selepas debut film.
“Ya, ada sejumlah besar barang-barang untuk orang dewasa tahun ini,” kata Jeff Goldstein, pengurus jualan Warner umum. “Tapi penonton wanita berlaku untuk tahap tertentu, dan bagi kami, saya kira kita seperti memukul yang saya pikir. Kita akan nongkrong di sementara waktu.”
Sementara eksekutif studio berbicara optimis, perniagaan secara keseluruhan ketinggalan, dengan pendapatan akhir pekan yang paling bawah sejak awal September.
Jumlah penerimaan datang sekitar $ 93 juta, turun 15 peratus dari akhir pekan yang sama tahun lalu, ketika “Pasangan Retreat” memimpin pasar dengan debut $ 34.300.000, menurut pelacak box-office Hollywood.com.
“Ini adalah masa yang tepat untuk genre drama dewasa,” kata penganalisis Paul Dergarabedian Hollywood.com. “Tapi jika anda hanya menekan ke dalam kerumunan di atas-30, anda akan baik-baik saja, tetapi anda tidak akan melihat jenis perniagaan anda akan mendapatkan dengan filem, saiz populis seperti` Couples Retreat ‘ setahun yang lalu. itu mengimbau semua orang, orang ramai tarikh dan semua itu. ”
Paramount mempunyai hit potensi bagi penggemar muda akhir pekan mendatang dengan “Jackass 3D,” ansuran terkini stunts gila dan pranks dari Johnny Knoxville dan syarikat.
Beberapa filem dibuka dengan baik di keluaran terhad. Sony Pictures Classics dokumentari ‘”Inside Job”, yang membahas krisis ekonomi tahun 2008, memuat di $ 42.017 dalam dua pawagam, rata-rata US $ 21.009 yang kuat pawagam. Bahawa berbanding dengan rata-rata $ 4.646 di 3.150 pawagam untuk “Life sebagai Kami Tahu Ini” dan $ 4.102 di 3.072 lokasi “Sekretariat.”
Drama Weinstein Co “Nowhere Boy,” cerita masa remaja John Lennon, dibuka dengan $ 56,065 di empat pawagam untuk rata-rata $ 14.016.
penjara pembebasan bersyarat Overture Film ‘kisah “Batu,” dibintangi Robert De Niro dan Edward Norton, perdana dengan $ 73,000 di enam pawagam untuk rata-rata $ 12.167.
Estimasi penjualan tiket untuk hari Jumaat hingga Ahad di pawagam Amerika Syarikat dan Kanada, menurut Hollywood.com. nombor Final akan dikeluarkan hari Isnin.
1. “Rangkaian Sosial,” $ 15.500.000.
2. “Kehidupan, sebagaimana Kami Tahu itu,” $ 14.600.000.
3. “Sekretariat,” $ 12.6 juta.
4. “Legenda Wali: The Owls dari Ga’Hoole,” $ 7 juta.
5. “Jiwa saya untuk Muat,” $ 6.900.000.
6. “The Town,” $ 6.400.000.
7. “Wall Street: Wang Tak Pernah Tidur,” $ 4,6 juta.
8. “Mudah A,” $ 4.2 juta.
9. “Kes 39,” $ 2.600.000.
10. “Kau lagi,” $ 2.5 juta.

Entry filed under: Berita Hiburan. Tags: , , .

Sambung juri banduan lelaki di pencerobohan rumah mematikan Lompat kematian paus dituduhkan pada kering, lalu lintas kapal


Categories

Arkib Blog

Disclaimer

Blog ini ditulis secara bebas oleh para penyumbang berita. Kami tidak bertanggungjawab diatas kesahihan berita-berita yang diterbitkan.

%d bloggers like this: