Untuk kedua-dua belah pihak, seorang bersama jika mesej dipertanyakan

October 11, 2010 at 9:04 am

WASHINGTON – Untuk mendengar strategi atas dari kedua-dua belah pihak mengatakan hal itu, calon Demokrat yang mencakar perjalanan mereka kembali dari jurang pemilihan, membuat keuntungan kecil tetapi berkadar yang boleh membolehkan mereka untuk mempertahankan majoriti kongres mereka musim gugur ini.
Pertanyaannya adalah, melakukan hal-pro politik benar-benar percaya? Atau adakah kedua-dua belah pihak mendorong sebuah naratif Demokrat-yang-memperbaiki untuk memotivasi teras mereka pengundi yang, anehnya, menanggapi positif mesej yang sama?
Apakah itu sinis atau realiti, para pemimpin di kedua-dua belah pihak sedang bermain satu game ekspektasi ditujukan pengundi yang mungkin tinggal di rumah jika mereka berfikir tujuan mereka adalah baik putus asa atau terjamin kemenangan. Para pemimpin berkata prospek yang sedikit kurang mengerikan bagi Demokrat, walaupun pihak tetap hampir pasti mengalami kerugian besar di House, Senat dan bangsa gabenor pada 2 November.
“Demokrat mempunyai momentum,” ujar memo tiga halaman terakhir dari Jennifer Crider, seorang pembantu atas di Kongres Demokrat Kempen Jawatankuasa. Dia mengutip sepasang jajak pendapat menunjukkan bahawa para pengundi, yang memilih calon Parti Republik beberapa waktu yang lalu, sekarang adalah tentang terbahagi rata yang harus dijalankan parti Kongres.
analisis Crider’s dihilangkan beberapa jajak pendapat yang menunjukkan keunggulan GOP yang jelas pada soalan “generik suara”. Namun Washington baru Post-ABC News jajak pendapat mendapati bahawa Demokrat telah dibelah dua tepi awal Parti Republik September pada pertanyaan itu.
Sementara itu, beberapa Parti Republik atas juga memberi amaran bahawa kemenangan parti mereka yang diharapkan selepas dua tahun presiden Demokrat Barack Obama mungkin tidak seluas pernah dianggap. Rep Pete Sesi Texas, ketua jawatankuasa yang mengawasi bangsa GOP House, mengangkat alis minggu lalu dengan sebuah memo yang menunjukkan bahawa mungkin Parti Republik gagal mengambil alih House.
“Dengan kurang dari satu bulan untuk pergi,” Sesi menulis, “jelas bahawa Demokrat akan, sekurang-kurangnya, kehilangan kawalan berfungsi DPR.”
Banyak melihat “pengawasan fungsional” sebagai petunjuk bahawa Republik mungkin perlu puas cuba menghalang kemajuan majoriti Demokrat berkurang secara signifikan di Kongres berikutnya.
keuntungan bersih Sebuah parti, katakanlah, 35 atau 38 kerusi House di hampir setiap tahun pemilihan akan mencetuskan perayaan besar. Namun para pegawai GOP meningkatkan harapan begitu tinggi musim panas ini bahawa banyak partisan akan sangat kecewa dengan apa-apa yang kurang dari 40 kerusi – nombor ajaib untuk memuat berpandu dari ruang 435-ahli dan deposing Demokrat Nancy Pelosi sebagai pembicara.

Kempen perunding berbeza tentang apakah benar-benar mencerminkan Sessions keuntungan baru-baru ini oleh Demokrat atau dorongan pemilih konservatif tidak menganggap permainan bola sudah menang. Todd Harris, seorang veteran kempen beberapa GOP, kata ahli strategi di kedua-dua pihak telah insentif untuk menggambarkan pertandingan sebagai pengetatan.
“Hal terakhir yang anda pernah ingin, ketika keluar bulan, adalah untuk asas anda untuk menjadi baik putus asa atau puas,” kata Harris, yang sekarang bekerja untuk kempen Senat Marco Rubio di Florida. “Jadi Parti Demokrat berusaha untuk menjalankan pangkalan mereka dan membuat mereka percaya bahawa langit tidak jatuh Dan pemimpin Republik berusaha untuk memotivasi dasar kami untuk memastikan bahawa tidak ada yang mengambil apa pun untuk diberikan ..”
Crider, dalam sebuah wawancara, mengatakan dia tidak berusaha untuk memanipulasi sentimen para pengundi ‘atau melebih-lebihkan tanda-tanda perbaikan Demokrat mungkin.
“Saya fikir hal-hal yang melencong bermula pada minggu terakhir bulan Ogos,” katanya, ketika pengundi Demokrat-bersandar mulai “pulang” dan menyedari apa yang dipertaruhkan musim gugur ini.
Republikan, katanya, berusaha untuk membendung harapan tinggi tidak masuk akal bahawa mereka mengangkat turun musim semi dan musim panas.
“Mereka muncul champagne pada kemenangan Parti Republik dijanjikan enam bulan yang lalu,” kata Crider. “Sekarang mereka cuba untuk menggalakkan gabus kembali botol.”
Bahkan beberapa loyalis Parti Republik bertanya-tanya apakah House Minoriti Pemimpin John Boehner, R-Ohio, bertindak prematur dalam siri penampilan nasional yang beberapa digelar nya “speaker-in-tur menunggu.” Republikan Beberapa kata Boehner boleh mengharapkan cabaran untuk posting kepemimpinannya parti jika GOP jatuh pendek dari majoriti House – bahkan jika mereka mengambil sebuah tiga kerusi mengesankan lusin.
“Ada harapan yang pasti di antara dasar kita bahawa kita adalah di tengah-tengah momen politik yang sangat khusus,” kata Harris. “Akan ada neraka untuk membayar antara aktivis kita jika mereka mendapatkan erti bahawa setiap pemimpin Republik tidak mengambil keuntungan penuh dari lingkungan politik.”
David Plouffe, pengurus kempen presiden Obama, sedang bermain game sendiri harapan, mengatakan apa-apa pendek dari tanah runtuh GOP harus dianggap sebagai kemunduran bagi Republik.
“Menurut definisi mereka, sukses adalah untuk memenangi kembali DPR, memenangi kembali Senat dan memenangi setiap perlumbaan gabenor besar itu,” kata Plouffe wartawan. “Apabila anda punya angin ini kuat dalam menyokong anda, itu jenis pemilihan anda mesti mempunyai -. Atau harus dianggap sebagai kegagalan kolosal”
Ada alasan yang cukup untuk optimisme Republik. Jajak pendapat setelah jajak pendapat menunjukkan ketidakpuasan pengundi yang mendalam dan bahkan kemarahan di Obama dan kepimpinan Demokrat Kongres ‘. Jajak pendapat menunjukkan bahawa pengundi konservatif jauh lebih termotivasi dari kaum liberal.
Sebuah analisa oleh ketiga-tiga bersandar Demokratik-kumpulan nota Way bahawa para pengundi lebih sekarang menyebut dirinya konservatif, dan lebih sedikit menyebut diri mereka kaum liberal, dari tahun 2008. “Memandangkan matematik yang tidak menguntungkan dari sebuah blok konservatif yang lebih besar,” analisis mengatakan, “calon Demokrat tidak bisa menang hanya dengan pencocokan prestasi Presiden Obama pada tahun 2008.”
Walaupun penemuan tersebut, koperasi GOP memperingatkan para pengundi mereka harus tetap bersemangat dan muncul di stand pemilihan pada 2 November untuk mencapai apa yang tampaknya dalam liputan.
Pasukan Republik “tidak dapat mencari end zone tanpa sokongan anda,” tulis mantan pelatih sepak bola Lou Holtz dalam surat penggalangan dana bagi calon GOP House. “Ini boleh bermakna perbezaan antara 38 kerusi dan majoriti.”

Entry filed under: Berita Politik. Tags: , , .

Keretakan pada reservoir lumpur merah di Hungary stabil Chile choreographs selesai dramatik untuk menyelamatkan hikayat


Categories

Arkib Blog

Disclaimer

Blog ini ditulis secara bebas oleh para penyumbang berita. Kami tidak bertanggungjawab diatas kesahihan berita-berita yang diterbitkan.

%d bloggers like this: