Beberapa IRS server down selama seminggu pengajuan penting

October 13, 2010 at 3:51 am

NEW YORK – Mungkin mereka hanya perlu pembaharuan.
Sebuah pelayan outage komputer dirancang selama bercuti akhir pekan pergi kacau untuk Internal Revenue Service pada hari Selasa, ketika badan cukai tidak boleh membawa sistem kembali ke dalam operasi sampai sore hari.
kesalahan itu berlaku empat hari sebelum batas waktu pengajuan 2009 kembali untuk pembayar cukai yang punya sambungan pada bulan April.
IRS diberitahu pembuat cukai bahawa “e fail-moden” telah kembali itu sistem operasi di 03:45
outage tidak tampaknya telah menyebabkan masalah besar.
Itu terutama kerana melibatkan hanya versi terbaru dari sistem e-filing. Yang digunakan selama bertahun-tahun tetap dalam operasi, dan besar cukai-persiapan syarikat seperti H & R Block Inc Intuit Inc ‘s TurboTax mengatakan program mereka akan lalai ke versi lama jika kembali diserahkan kepada sistem moden tidak diproses.
Seorang juru bicara mengatakan IRS kembali diajukan oleh individu-individu dari komputer rumah umumnya dimiliki oleh pembekal perkhidmatan, dan akan disampaikan ketika sistem dipulihkan.
IRS mengharapkan sampai 10 juta pulangan dari individu yang punya sambungan.
Benson Goldstein, pengurus teknikal senior untuk American Institute Akuntan Publik berkata sekarang, sistem moden hanya boleh menerima bentuk-bentuk tertentu. Kerana orang-orang yang meminta sambungan sering kembali rumit, kertas kerja mereka akan lebih mungkin untuk disampaikan dalam sistem, yang lebih tua “warisan”, katanya.
Juru bicara IRS mengatakan badan tersebut bekerja pada sistem membawa secepat mungkin, tapi tidak bisa ketika projek ini akan sepenuhnya dipulihkan.
IRS mengharapkan SPT sebanyak 10 juta dari individu yang mengajukan sambungan.

Jumaat juga merupakan batas waktu bagi ribuan organisasi bukan keuntungan kecil untuk file dokumen makeup bawah program pengampunan. Kumpulan yang belum mengajukan borang yang diperlukan dalam tiga tahun terakhir risiko kehilangan status bebas cukai jika mereka tidak fail pada saat itu.
IRS dihantar amaran kepada pembuat cukai profesional Selasa pagi, memberi amaran kepada mereka untuk tidak cuba mengakses “sistem moden e-jumlah gambar,” nya versi terbaru dari sistem yang digunakan untuk pengembalian elektronik yang sedang berperingkat di lebih daripada empat tahun.

Entry filed under: Berita Dunia. Tags: , .

Sekolah kafetaria cuba psikologi di baris makan siang Iklan Politik: Sudah mulai benar-benar jahat di luar sana


Categories

Arkib Blog

Disclaimer

Blog ini ditulis secara bebas oleh para penyumbang berita. Kami tidak bertanggungjawab diatas kesahihan berita-berita yang diterbitkan.

%d bloggers like this: