Sheen meninggalkan rumah sakit setelah letupan hotel NYC

October 27, 2010 at 6:41 am

NEW YORK – Charlie Sheen sempat dirawat di rumah sakit Selasa selepas keselamatan di Hotel Plaza menelefon polis untuk melaporkan dia tertib dan telah melanggar perabut di biliknya, kata polis.
humas Nya menyalahkan reaksi alergi terhadap ubat-ubatan, dan mengatakan pelakon itu habis Selasa malam dan dalam perjalanan kembali ke Los Angeles.
Sheen muncul sangat mabuk ketika petugas datang ke kamarnya sekitar 01:30, dan seorang wanita dengan dia mengatakan mereka telah minum-minum dan berpesta malam itu, menurut seorang pegawai penguatkuasa undang-undang. Dia mengatakan dia berteriak dan melemparkan perabot ketika mereka kembali ke bilik, kata pegawai, yang tidak dibenarkan untuk bercakap secara terbuka tentang pertemuan dan berbicara kepada The Associated Press dalam keadaan anonimiti.
Komisaris Polisi Raymond Kelly mengatakan keselamatan hotel melaporkan Sheen itu teratur. Pelakon sukarela pergi dengan kuasa untuk melakukan penilaian kejiwaan.
“Tidak ada penangkapan yang dilakukan Ini bukan keluhan .. Dia dirawat di rumah sakit,” kata Kelly.
Para humas, Stan Rosenfield, mengatakan 45 tahun pernah mengalami reaksi alergi terhadap ubat-ubatan yang merugikan beberapa. “Segala sesuatu yang lain adalah spekulasi,” kata Rosenfield.
Itu tidak jelas siapa wanita di dalam bilik hotel itu. Sheen berada di New York pada liburan keluarga. Bekas isterinya, pelakon Denise Richards, dan dua anak mereka, Sam, 6, dan Lola, 5, juga tinggal di hotel di bilik yang berbeza, kata pegawai itu.
Polis belum menerima keluhan dari hotel tentang kerosakan mungkin. Mesej kiri dengan hotel bersejarah di kaki Central Park tidak dikembalikan.
Sheen, bintang CBS ‘”Dua Lelaki Setengah,” telah memiliki masalah masa lalu dengan alkohol dan ubat-ubatan yang telah mendarat dia dalam masalah undang-undang.
Pada bulan Ogos, ia mengaku bersalah di Aspen, Colorado, untuk menyerang kesalahan tingkat tiga selepas Hari Krismas perselisihan dengan isterinya, Brooke Mueller Sheen. Jaksa menjatuhkan dakwaan lebih serius dan ia mengelakkan masa penjara, bukannya dihukum 30 hari di pusat pemulihan, 30 hari percubaan dan 36 jam pengurusan kemarahan.
Mueller Sheen, yang merupakan ibu kembar dengan Sheen, mengatakan kepada polis bahawa pelakon mengancam akan membunuhnya dan mengacungkan pisau setelah dia mengatakan bahawa dia ingin bercerai. Charlie Sheen mengatakan mereka berargumen tapi dia membantah mengancam, dan dia mengatakan kepada polis bahawa ia kecewa dengan ancaman perceraian.

Ia sebelumnya mengalami perceraian yang pahit dan pertempuran hak asuh dengan Richards. humas nya mengatakan Selasa, dia tidak mengomentari pertemuan Selasa hotel.
Pada bulan Disember 1996, Kemilau didakwa dengan menyerang pacar di rumahnya California Selatan. Ia kemudian mengaku tidak ada kontes dan ditempatkan pada dua tahun masa percubaan.
Pada tahun 1998, ayahnya, pelakon Martin Sheen, berbalik dia dalam kerana melanggar pembebasan bersyarat setelah overdosis kokain menghantarnya ke rumah sakit. Ia diperintahkan untuk menjalani program pemulihan.
On “Dua Lelaki Setengah,” sitkom TV top-rated, Kemilau memainkan watak bernama Charlie Harper, seorang sarjana yang playboy freewheeling gaya hidup nya tegang rumit ketika saudara dan memindahkan anak saudara laki-laki masuk
Sheen juga merupakan bintang filem seperti “Platun,” “Wall Street” dan “Hot Shots!”

Entry filed under: Berita Hiburan. Tags: , , , , .

Jumlah triple Amerika diabetes boleh pada tahun 2050 Republikan, menuju keuntungan besar, agenda siap


Categories

Arkib Blog

Disclaimer

Blog ini ditulis secara bebas oleh para penyumbang berita. Kami tidak bertanggungjawab diatas kesahihan berita-berita yang diterbitkan.

%d bloggers like this: