Roadshow: Apa Ukur wang B akan membiayai

October 28, 2010 at 7:41 am

Q: Saya semua untuk membayar sedikit lebih untuk memperbaiki keadaan jalan kami. Meningkatkan kos pendaftaran kereta, meningkatkan cukai gas. Tapi saya tidak untuk umpan back-pintu dan bertukar-tukar meningkatkan dana awam. Jika Mengukur B melaluinya, akan itu hanya bererti dana awam kini mempunyai $ 14.000.000 lebih pada tahun sejak jalan mencari sumber dana yang baru? Saya akan memilih untuk mengukur dalam kedua jika saya yakin ini $ 14.000.000 bererti dana tambahan untuk perbaikan jalan dan bukan pintu kembali kepada dana awam. Yakinkan saya Ukur B dana tambahan, itu akan mempunyai suara saya.
William Ortendahl
Santa Clara
A: Ukur B, yang pada pungutan suara pekan depan, akan kenaikan kos pendaftaran kenderaan di Santa Clara County dengan $ 10 setahun? untuk mengumpul 14 juta dolar setahun untuk perbaikan jalan. langkah-langkah serupa sedang dipertimbangkan di seluruh Bay Area. Wang itu harus digunakan untuk upgrade jalan-berkaitan. Lima peratus akan disisihkan untuk menguruskan program ini, dengan 95 peratus berlaku terutama untuk perbaikan lubang dan repaving. wang Beberapa boleh digunakan untuk upgrade isyarat lalu lintas, pembaikan trotoar dan longkang dan pengendalian sampah. laporan audit tahunan akan dikeluarkan dan diberikan kepada masyarakat.
T: Minggu lalu selepas perlawanan playoff Giants sekitar 9 malam, hanya dua pusat utara terbuka di Golden Gate Bridge. Lalu lintas berundur ke Istana of Fine Arts. Mengapa mereka melakukan hal ini ketika ribuan berusaha untuk mendapatkan rumah untuk Marin County selepas permainan? Apakah ini menjadi kes World Series?
Mark Johnson
J: Empat pusat utara akan tetap buka sampai malam ini 90 minit selepas batas akhir atau sekitar 10:00 Lalu para pegawai jambatan akan pergi dengan tatarajah larut malam biasa – dua jalur utara, jalur penyangga dua di tengah tertutup untuk semua kenderaan dan dua pusat selatan.
Q: Batman Metering Lights Kudus! Aku sudah di pekerjaan saya tiga bulan dan Selasa menandakan hari pertama lampu metering ada di di pintu masuk Stevens Creek Boulevard-Interstate 280-880. Dan manusia, apakah mereka lambat. Bolehkah saya mengharapkan lebih dari yang sama di bulan-bulan mendatang?
Dan Harris
J: Ya, anda boleh. Meter ini tidak bekerja selama beberapa bulan dan pembaikan yang baru saja selesai. Harapkan lebih lama dari backup biasa sampai driver menyesuaikan diri dengan mereka lagi.
NOTA EDITOR’S: Dalam sebuah medan awal pekan ini di sidang akhbar oleh penyokong B Ukur, saya kutip kepala San Jose akting daripada Jabatan Perhubungan Hans Larsen pada keadaan jalan tempatan. Komentarnya dibuat beberapa hari sebelumnya sebelum pertemuan tentang kekurangan pembiayaan wajah kota untuk perbaikan jalan dan bukan sebahagian dari acara kempen.

Entry filed under: Berita Ekonomi. Tags: , , , , .

Juri di Los Gatos pembunuhan-untuk sidang-menyewa mengatakan mereka mengira Paulus Garcia berbohong Amerika mengatakan Cina harus mengklarifikasi eksport tanah jarang


Categories

Arkib Blog

Disclaimer

Blog ini ditulis secara bebas oleh para penyumbang berita. Kami tidak bertanggungjawab diatas kesahihan berita-berita yang diterbitkan.

