Sanchez, Giants adunan Lee dalam World Series pembuka

October 28, 2010 at 7:27 am

SAN FRANCISCO – Ada yang lupa memberitahu San Francisco Giants bahawa amalan batting sudah berakhir.
Karena begitu Freddy Sanchez dan mereka kelawar Giant selesai tee off pada Cliff Lee di permulaan Seri Dunia, Texas Rangers dilakukan juga.
The Giants dipukul Lee dan bullpen, dengan Sanchez memukul tiga ganda dan keying letupan enam-lari di kejar-kejaran 11-7 Rabu malam yang tampak semakin condong.
Jadi banyak untuk Mr Lee tak terkalahkan.
“Anda tidak pernah berfikir anda akan berjaya melawan pitcher seperti itu,” kata Sanchez. “Dia salah satu pitcher terbaik dalam permainan, telah unhittable di postseason itu.”
Apa yang berbentuk sebagai duel pitchers ‘antara Pasukan Lincecum dan Lee cepat memburuk ke sebuah berontak. Pada akhirnya, Rangers bermain seperti pemula World Series mereka – mereka membuat empat kesalahan untuk pertama kalinya 2008, Ian Kinsler mengambil giliran salah sekitar base pertama dan pengurus Ron Washington mungkin telah menunggu terlalu terlambat untuk menarik ace nya.
“Itu tidak cukup permainan kami, pikir itu akan,” kata Giants pengurus Bruce Bochy. “Pitcher Besar, kadang-kadang mereka sedikit off.”
Sama seperti itu, Lee Giants ditambah ke senarai hit mereka. Mereka sekarang telah menyerahkan kerugian Lee, Roy Halladay dan Roy Oswalt kerjaya pertama mereka di postseason – semua dalam beberapa minggu terakhir.
Sanchez disemprotkan bola bawah garis. Cody Ross dan Aubrey Huff memukul drive berbaris tengah. Juan Uribe melancarkan tembakan jauh, jauh di atas dinding.
“Saya pikir itu hanya besbol. Itulah satu-satunya hal anda boleh mengatakan,” kata Sanchez. “Ini adalah permainan gila.”
Bekas Giants Slugger Barry Bonds punya banyak menghibur dari tempat duduknya di sebelah ruangan istirahat San Francisco, terutama ketika perlawanan dasi tiba-tiba menjadi berdebar 8-2 di inning kelima. Rangers presiden dan pemilik sebahagian Nolan Ryan duduk di sana muram dalam tetapan jas dan dasi, teko berharga nya kacau.

“Aku berusaha untuk membuat penyesuaian,” kata Lee. “Aku sudah bangun saya. Turun. Aku masuk aku tahu aku. Berusaha untuk menemuinya, dan aku tidak pernah benar-benar konsisten dengan apa yang saya lakukan.”
Lee datang ke permainan dengan rekod 7-0 dan 1.26 ERA dalam bermain postseason. Texas memberinya memimpin 2-0 awal, tetapi Giants berayun hal yang menguntungkan mereka terburu-buru.
“Kami tidak terlalu bimbang,” kata Sanchez. “Kami benar-benar mengejutkan tenang di sana Kami boleh mendapatkan beberapa hal yang terjadi .. … Kami masih merasa seperti kita punya kesempatan.
“Kami tahu dia melempar banyak mogok,” katanya. “Kami tahu dia salah satu pitcher terbaik dalam permainan, terutama di postseason yang Kami hanya ingin menyerang dia awal ..”
Dan mereka melakukannya. Lee melemparkan mogok pertama-pitch sampai 15 batters dan tujuh daripada mereka mengayunkan hitter.
“Saya melihat Giants kerja dia cukup bagus,” kata Washington. “Kami meninggalkan beberapa lapangan di tempat kami tidak mahu.”
Rangers melakukan kerosakan-an, mencetak tiga kali dalam kesembilan. Nelson Cruz memukul dua-out, dua-lari ganda off Brian Wilson sebelum Takut si janggut berhampiran selesai it off.
Ditambah up, the Giants meningkat menjadi 10-0 melawan Texas di AT & T Park. Mandi berada di anggaran untuk Game 2 pada malam Khamis ketika Matt Cain dan 0,00 nya ERA dalam dua mulai playoff memuat CJ Wilson dan Rangers.
Sanchez selesai dengan empat daripada 14 Giants ‘hits, termasuk enam ganda. Tepat setelah Lee berderap dari gundukan di kelima, Uribe disambut reliever sidearming Darren O’Day dengan sentakan tiga-lari yang pecah terbuka.
Sanchez menjadi pemain pertama yang menabrak ganda pada masing-masing tiga pertama Seri-nya di-kelawar. Dia hampir mempunyai keempat, juga, tapi bermain itu mencetak gol tunggal dan error.
San Francisco telah mendapat melalui NL playoffs kerana pitching dominan, ditambah kemampuan untuk memenangi keputusan satu-lari. Tak satu pun dari yang datang ke dalam bermain di malam yang indah untuk besbol.
Lincecum berjuang di awal, membuat kesalahan mental yang aneh, tapi duduk sebagai permainan berlangsung. Ace shaggy-berambut berjalan ke sebuah tepuk tangan berdiri di keenam, sarung tangannya di tangan kanan dan kepalanya ke bawah.
Pada awalnya itu, dia mengakui, saraf mendapatkan yang terbaik dari dirinya. Dia masih tidak boleh menjelaskan bagaimana dia membiarkan Michael Young melarikan diri sebuah kumuh.
“Mungkin sedikit kerana World Series. Ini yang pertama bagi banyak kita dan suasana yang berbeza,” katanya. “Jelas, saya hanya sampai di luar diriku sana.”
Rangers dipakukan Lincecum selama lapan hits, dua di antaranya tembakan dari kaki kirinya.
Apa yang terjadi dengan Lee cukup membingungkan.
Lee datang ke perlawanan sekali menang malu pencocokan nota yang ditetapkan oleh Orlando “El Duque” Hernandez untuk memulakan terbaik untuk kerjaya postseason.
Tapi kidal yang suka untuk tetap pada rutin nya – topi dan berantakan nya – adalah seluruh tempat di sisa lapan hari ‘. Dia tidak boleh mengendalikan kurva dan ketika ia membuangnya di atas piring, itu datar.
Lee ditandakan untuk tujuh berjalan dan lapan hits di babak 02-03 April.
“Anda tidak pernah melihat dia melakukan hal itu buruk,” kata Cruz. “Dugaan saya adalah itu adalah PHK, tetapi tidak ada alasan.”
Dengan skor 2-semua, Andres Torres hit satu-out dua kali ganda dalam tempoh lima Giants. Sanchez, seorang bekas juara NL batting, diikuti dengan ganda dan tajam Texas Mike pitching pelatih Maddux sudah dalam perjalanan ke gundukan sebagai Rangers mendapat bola kembali ke Lee.
Tidak ada istirahat untuk Lee, namun.
Ross, kejohanan siri NL MVP, hit homer kumpulan besar pertama dari Lee semula pada tahun 2003. Kali ini, ia berbaris sebuah RBI tunggal sampai tengah di lapangan 100 yang kidal itu. memukul itu mendorong Lee untuk membanting tangannya pitching ke sarung tangannya, dan Huff’s RBI single ke pusat selesai dia.
Datang dari beberapa besar di-kelawar di NLCS, Uribe capped inning besar dengan menyambung di lapangan ketiga dari O’Day. homer itu disertai dengan pemandangan dan suara yang membuat AT & T Park unik – meletup dari tanduk kabut dan letupan dari meriam air.
“Kami hanya klik pada semua silinder,” kata Bochy.
Terakhir kali the Giants telah mencetak enam berjalan di inning selama postseason itu di 1937 World Series.
The Giants belum memenangi World Series Barat sejak pindah dari New York. Texas membuat Seri pertama penampilan di musim ke-50 franchise itu.
Ini telah menjadi Tahun Pitcher, terutama di postseason tersebut. Namun Lincecum dan Lee tidak kelihatan seperti pemenang Cy Young. Alih-alih UNK ahli, ada jengkel mendesah di kedua-dua sisi.
Baik pasukan tampak terutama tajam di awal, pada kenyataannya, kesalahan pencampuran fizikal dan mental. Besar-game jitters? Mulai senja? Apapun. Ketika Tony Bennett menyanyikan nya terkenal “Aku Waktu My Heart di San Francisco” di lapangan setelah inning pertama, itu mudah untuk bertanya-tanya mana Giants dan Rangers telah meninggalkan sarung tangan dan fikiran.
“Oh, yeah, pasti. Itu pengalaman baru bagi kebanyakan orang di sini,” kata Texas shortstop Elvis Andrus.
Lincecum tampak terperangkap dalam kabut, entah kehilangan jejak pelari-belok di inning pembukaan.
Vladimir Guerrero hit satu-hopper dari kaki Lincecum untuk sebuah RBI tunggal, meninggalkan Rangers di sudut-sudut. The righty sedikit kemudian menerjunkan penyadap oleh Cruz di depan pinggan, tetapi hanya membiarkan Young ambil langkah seribu kembali ke ketiga. Lincecum melengkung ke bawah dengan pangkalan dimuatkan, mendapatkan Kinsler ke tanah menjadi berperanan ganda inning-akhir.
Setelah Sanchez memabukkan dua kali ganda daripada kedua-dua on the fly Buster Posey cetek di bawah yang pertama, Texas menyerang lagi di kedua-dua.
Bersorak selama perkenalan pregame, bekas penangkap Giants Bengie Molina mendengar erangan selepas leadoff tunggal. Lee bluffed bunt sebuah, ditarik kembali dan dilapisi ganda yang membuatnya 4 untuk 12 (0,333) seumur hidup di postseason tersebut.
Dari ruang rehat, semua Rangers mengepalkan tangan mereka dalam cakar – isyarat pasukan untuk berperanan besar. Lee hanya terjebak tangannya ke samping, seolah-olah mengatakan, “Apa yang beruntung!” pengorbanan Andrus ‘terbang membuatnya 2-0.
Sebuah grounder misplayed oleh Young di base ketiga membantu mendapatkan Giants bahkan di ketiga. Sanchez berjajar sebuah RBI double sarung tangan Young hanya masa lalu dan mencetak jangka ikatan pada Posey single.
Nota: Andrus dan Cruz telah memukul dengan aman di 12 permainan postseason. … Tepat 21 tahun yang lalu, tahun 1989 World Series kembali setelah tertunda 10 hari kerana gempa bumi di Bay Area. … Willie Mays ditetapkan untuk membuang bola pertama, tapi sedang sakit dan ketinggalan permainan. Juan Marichal, Monte Irvin dan Willie McCovey termasuk di antara yang hebat Giants yang mengambil bahagian dalam upacara-upacara. … Pasukan yang mengambil permulaan World Series pergi untuk memenangi kejohanan 61 peratus dari masa.

Entry filed under: Berita Sukan. Tags: , , , , .

PTSD Berkaitan dengan ‘Hiperaktif’ di Otak Kanan nombor Grizzly menghentam kawasan tinggi di Yellowstone baru


Categories

Arkib Blog

Disclaimer

Blog ini ditulis secara bebas oleh para penyumbang berita. Kami tidak bertanggungjawab diatas kesahihan berita-berita yang diterbitkan.

%d bloggers like this: