bersalah dalam pasangan kaya Fla’s membunuh pemimpin

October 29, 2010 at 6:41 am

Pensacola, Florida – Seorang pengajar karate menggunakan janji kekayaan untuk memikat sekumpulan orang bersenjata berpakaian seperti ninja untuk merompak dan membunuh beberapa Florida mereka kaya sedangkan sembilan keperluan khusus anak-anak meringkuk atau tidur di sisinya, juri menyimpulkan Khamis.
Panel Pensacola dari 11 perempuan dan satu laki-laki dibahas sekitar lima jam sebelum menemui Patrick Gonzalez Jr bersalah atas dua tuduhan pembunuhan tingkat pertama dan satu hitungan rompakan rumah-pencerobohan untuk memimpin serangan tarikh 9 Julai 2009, pada Byrd dan Melanie Billings .
Beberapa ahli keluarga 25 di ruang sidang memeluk dan mengesat air mata selepas keputusan dibacakan. Mereka termasuk putri Billings ‘Ashley Markham, yang, bersama-sama dengan suaminya, adalah membesarkan anak-anak, yang berusia antara 4 dan 11 ketika ibu bapa mereka tewas.
Gonzalez tidak bertindak balas terhadap keputusan dan sebagai timbalan cap jarinya dia sebelum memimpin dia pergi, ia nampaknya tidak mengakui keluarga. Peguam keluarga dibawa keluar dari bangunan mahkamah tanpa berbicara kepada wartawan.
Gonzalez, 36, ayah dari enam, menghadapi hukuman mati atau penjara seumur hidup. Juri pada hari Jumaat akan memutuskan.
Orang-orang dengan Gonzalez malam itu bersaksi bahawa dia mengatakan kepada mereka bahawa yang selamat di rumah mengandungi $ 13.000.000 yang diperolehi Byrd Billings bekerja untuk mafia Mexico. Penjajah memang membuat mati dengan aman tapi itu mengandungi apa-apa tentang nilai. Yang aman kedua yang mereka dijawab mengandungi $ 164.000, nota mahkamah menunjukkan.
Jaksa John Molchan selama argumentasi penutup kata Gonzalez dikandung rencana.
“Patrick Leonard Gonzalez adalah orang yang tangannya di pistol dan jarinya pada pelatuk. Dia adalah orang yang menembak tembakan yang menewaskan Billings Tuan dan Nyonya,” kata Molchan.
Tapi pertahanan peguam John Jay Gontarek juri mengatakan pistol digunakan untuk membunuh pasangan itu tidak berkaitan dengan Gonzalez dengan bukti DNA. Dia mengatakan web rumit terdakwa egois yang terlibat dalam pencerobohan-rumah tidak mengarah kembali ke Gonzalez sebagai pemimpinnya.
“Kematian Billings yang tragis ini akan sama-sama tragis jika seseorang yang benar-benar bersalah dihantar ke penjara atau bahkan dihukum mati.,” Katanya.
A co-konspirator yang telah mengaku bersalah atas pembunuhan tingkat dua untuk peranannya dalam rompakan gagal dan pembunuhan bersaksi bahawa Gonzales ditembak Billings Byrd di kaki masing-masing, menuntut untuk mengetahui di mana wang disimpan dan kemudian berbalik pistol pada isterinya ketika dia mengatakan dia tidak bisa mengingat kombinasi selamat.

Frederick Lee Thornton Jr, 20, berkata, para lelaki menyerbu masuk ke ruang tamu Billings ‘dan mencari pasangan dan salah satu anak-anak mereka. Gonzalez ditembak Billings Mrs di bilik tidur, Thornton kata.
“Dia bilang itu wang dari pencucian wang untuk mafia Mexico dari jualan heroin Dia berbicara. Tentang peti besi di bilik tidur,” kata Thornton.
Gonzalez membekalkan kumpulan dengan pakaian ninja-seperti: seluar hitam, kemeja, kasut bot, sarung tangan, kacamata dan topeng ski, Thornton kata, dan memberinya senapang dan temannya 16 tahun AK 47.
Menurut laporan otopsi, Melanie Billings, 43, ditembak dua kali di dadanya, dan di wajah dan kepala. Billings Byrd, 66, ditembak beberapa kali di kepala dan kaki. foto TKP menunjukkan puluhan lubang peluru di seluruh ruang tamu dan bilik tidur dan jejak darah di sepanjang lantai ruang tamu.
Dalam wawancara awal dengan penyelidik, Gonzalez menyarankan sekumpulan pengedar kereta dengan dendam terhadap Billings Byrd ingin dia “memukul.”
Gonzales juga mengatakan kepada penyiasat bahawa dia dan salah satu anak Byrd Billings ‘tumbuh, Justin, telah bekerja sama sebagai “penguatkuasa” untuk mendapatkan bayaran dari orang-orang yang telah mendapat belakang.
Sembilan anak angkat di rumah mempunyai pelbagai keperluan khas bermula daripada Down syndrome sindrom alkohol janin dan autisme.
Thornton Jr dan orang lain yang berada di dalam kehidupan rompakan wajah di penjara dan telah memasuki perjanjian permohonan dengan jaksa dalam pertukaran untuk kesaksian mereka.

Entry filed under: Berita Jenayah. Tags: , , , .

Psikiater, pengacara dinyatakan bersalah dalam kes dadah Smith Halliburton digunakan semen cacat di BP juga: panel


Categories

Arkib Blog

Disclaimer

Blog ini ditulis secara bebas oleh para penyumbang berita. Kami tidak bertanggungjawab diatas kesahihan berita-berita yang diterbitkan.

%d bloggers like this: