Giants kekalahan Rangers untuk memimpin 2-0 World Series

October 29, 2010 at 7:12 am

SAN FRANCISCO (Reuters) – The San Francisco Giants merebut memimpin 2-0 di best-of-seven World Series oleh Texas blanking 9-0 Khamis belakang pitching Sterling dari Matt Cain dan keruntuhan lapan inning oleh penghilang Rangers.
Kain memegang Rangers ke empat hits di inning shutout 7-2/3 saat ia dilanjutkan beruntun pasca-musim untuk 21-1/3 bergilir tanpa menghasilkan suatu yang diperolehi dijalankan dalam duel pitcher tegang ‘yang berubah menjadi jalan untuk San Francisco.
“Kami telah menempatkan diri dalam situasi yang baik,” kata Kain tentang Giants bergerak dalam dua kemenangan lagi mendakwa Kejatuhan pertama pasukan mahkota Classic dalam 56 tahun.
Edgar Renteria homered di inning kelima dan Juan Uribe dipilih home run lain dalam ketujuh untuk merosakkan usaha yang kuat oleh Rangers CJ Wilson starter, yang meninggalkan di inning ketujuh kerana lecet di jari kiri tengahnya.
Empat lurus berjalan dengan penghilang Rangers di inning kelapan melancarkan tujuh letupan yang dikendalikan yang mengubah permainan untuk Giants.
“Kami manfaat dari berjalan, kami tahu itu, dan kami terus baris bergerak.” Giants pengurus Bruce Bochy kepada wartawan. “Anda mengambil semua berjalan anda boleh mendapatkan.”
2-0 kontes ketat terlarut ketika Texas pengurus Ron Washington membawa pereda kidal Derek Belanda ke dalam permainan dengan dua keluar dan seorang pelari terlebih dahulu.
Belanda berjalan tiga batters lurus, satu di empat lapangan, untuk memaksa dalam satu kali sebelum memberikan cara untuk Mark Lowe, yang berjalan Juan Uribe untuk membiarkan berjalan lain.
Sebuah tunggal oleh Renteria, triple oleh pinch-hitter Aaron Rowand dan ganda oleh Andres Torres selesai penghinaan.
“Saya fikir dia akan benar sendiri,” kata Washington tentang tinggal dengan Belanda. “Saya merasa seperti akhirnya dia boleh kembali dalam alur yang saya lakukan. Tidak mengharapkan 12 bola … tapi itu terjadi.”
siri sekarang bergeser ke Texas untuk Game Tiga hari Sabtu dengan Game Empat dan Lima Game, jika perlu, juga untuk dimainkan di Arlington.
Taut BATTLE
Setelah satu kejutan malam pembukaan di mana ace pitcher Cliff Lee dari Texas dan San Fransisco Pasukan Lincecum memulakan permainan yang berakhir 11-7, Kain dan Wilson menyampaikan pertempuran tegang.
Rangers datang dalam inci dari skor perlawanan pertama di atas inning kelima ketika terbang menjulang lead-off hitter Ian Kinsler membentur paling atas dinding di pusat dan terpental kembali ke lapangan memegang dia ganda.
Kinsler tidak boleh beranjak dari kedua-dua sebagai David Murphy berbaris keluar untuk pendek, Matt Treanor ground pendek dan setelah berjalan sengaja untuk Mitch Moreland, Wilson ground terlebih dahulu.
Renteria letupan di bahagian bawah kelima menempatkan Giants depan 1-0 tetapi Rangers dipasang ancaman yang lebih besar dalam keenam.
Setelah single pertama-out oleh Michael Young dan Josh Hamilton, lapangan liar oleh Kain memindahkan mereka ke kedua dan ketiga.
Namun, Kain diawetkan memimpin kurus dengan mendapatkan Nelson Cruz untuk keluar busuk ke baseman pertama dan kemudian diinduksi terbang ke kanan dari Kinsler, yang membanting helm kerana kekecewaan.
San Francisco menggaruk keluar lagi berjalan dalam ketujuh pada berjalan kaki, mengeluarkan dan Bloop tunggal ke kanan oleh Uribe.
AT & T Park kerumunan hampir 44.000 melambaikan tuala oren mereka rally dan bernyanyi bersama-sama dengan vokalis Perjalanan dan Giants fan Steve Perry dalam rendition of “Lights” sebelum pasukan tuan rumah datang ke kelawar dalam kelapan.
The Giants kemudian mulai menerangi papan skor untuk menyenangkan stadium dikemas yang lain termasuk bekas juara sukan Joe Montana dari NFL dan NHL Wayne Gretzky.

Entry filed under: Berita Sukan. Tags: , , , , .

Florida calon Senat menyangkal ia diminta untuk berhenti Microsoft beats Street dan mengetuk turun bimbang Apple


Categories

Arkib Blog

Disclaimer

Blog ini ditulis secara bebas oleh para penyumbang berita. Kami tidak bertanggungjawab diatas kesahihan berita-berita yang diterbitkan.

%d bloggers like this: