Kain memberikan Giants menang 9-0, 2-0 World Series lead

October 29, 2010 at 4:01 am

SAN FRANCISCO – Matt Cain menutup Texas Rangers dengan jenis mencekik pitching yang menempatkan San Francisco Giants di Seri Dunia.
Dua lagi permainan seperti ini dan mereka akan memenangi World Series.
Kain tajam, bullpen Rangers tidak dan San Francisco memisahkan diri untuk menang 9-0 Khamis malam. The Giants menuju ke Texas dengan memimpin 2-0 yang tampak datang terlalu mudah.
Edgar Renteria reprised kejayaannya Oktober dengan lampu hijau home run, dan Giants memisahkan diri dengan tujuh berjalan di lapan, inning terbesar dalam sejarah postseason mereka.
penghilang Texas berjalan empat batters lurus dengan dua nombor out di kelapan, membiarkan permainan di luar kawalan. Pada presiden, pasukan peringkat dan bahagian-pemilik Nolan Ryan mungkin ingin untuk mengambil bola sendiri dan mendapatkan pada gundukan.
Texas rekod bagi sebahagian besar berjalan dibenarkan dalam pertama waralaba dua perlawanan Seri.
“Anda mengambil semua berjalan anda boleh mendapatkan,” kata Giants pengurus Bruce Bochy. “Sangat menyenangkan untuk memiliki bantal pergi ke sembilan.”
Kain menarik hiruk pikuk tepuk tangan dari kerumunan orang melambaikan pompoms Halloween berwarna oren, sehari selepas Giants memenangi pembuka 11-7.
Setelah mencetak hanya 19 berjalan dalam permainan enam-menang atas Philadelphia dalam siri kejohanan NL, San Francisco telah outscored 20-7 dan outhit Texas Rangers 0,314-0,227.
CJ Wilson dibenarkan kelima-inning homer Renteria, lalu meninggalkan gundukan disertai oleh pelatih dengan lecet di jari tengah tangannya pitching berikut leadoff berjalan-jalan di ketujuh. Juan Uribe menambah run-skor tunggal terhadap pereda Darren Oliver.
San Francisco menarik diri sebagai pengurus Rangers Ron Washington lagi membuat bergerak bullpen terlambat. Derek Belanda lega dengan manusia di dalam dan dipaksa dalam menjalankan dengan tiga lurus berjalan, Lowe terkini Aubrey Huff, dan Mark paksa dalam menjalankan lain dengan berjalan kaki untuk Uribe.

Renteria, yang 11-inning single memenangi Game 7 dari Seri 1997 untuk Florida melawan Cleveland, diikuti dengan dua-lari tunggal ke kiri. Pinch-hitter Aaron Rowand mencapai dua-lari triple terhadap Michael Kirkman, dan Andres Torres dua kali ganda dalam berlari.
Kain dibenarkan empat hits di 2-3 Julai babak, menyerang dua dan berjalan 2-1 sengaja. Dengan Giants depan 2-0, kidal pakar Javier Lopez bersara Josh Hamilton pada flyout malas untuk untai pelari pada kedua-dua di kelapan.
Sebagai penggemar berdiri bersorak, Guillermo Mota menyelesaikan empat-hitter.
Empat puluh dari 51 pasukan dahulu untuk memimpin 2-0 harus pergi untuk memenangi gelaran, termasuk tujuh lurus dan 13 daripada 14 terkini. Yang terakhir untuk mengatasi defisit 2-0 adalah 1996 New York Yankees melawan Atlanta. The Giants telah memenangi setiap kali mereka mengambil 2-0 timbal: pada tahun 1922, 1933 dan 1954.
San Francisco membaik menjadi 11-0 melawan Texas di AT & T Park dan mendapat shutout ketiga di sembilan menang postseason. The Giants menghantar kesalahan Rangers beroktan tinggi untuk shutout pertama sejak 23 September.
Tapi setelah hari cuti, Seri resume untuk pertama kalinya di Arlington, Texas. Colby Lewis mulai Game 3 untuk Rangers pada Sabtu malam melawan Jonathan Sanchez.
Sebahagian besar buzz pitching yang masuk ke Seri selesai Texas ‘Cliff Lee, yang telah terkalahkan dalam bermain postseason sebelum mendapatkan hit Rabu keras.
Kain telah lebih tajam, pitching 21 1-3 bergilir di tiga bermula postseason tanpa membolehkan setiap berjalan diperolehi. Sparkling tapi tidak mengejutkan, mengingat Giants memimpin kumpulan utama di ERA selama musim biasa.
Kain dikreditkan rookie penangkap Buster Posey.
“Saya pikir itu sedikit dari segalanya,” kata Cain. “Buster melakukan pekerjaan yang besar meletakkan jari-jari kanan Dia. Telah memanggil pitches benar.”
Kain bernada keluar dari kesulitan beberapa kali melawan Texas, yang pergi 0 untuk 9 dengan pelari dalam angka kedudukan.
Ian drive Kinsler di sebuah lapangan 0-2 terkemuka dari kelima hit flush dari atas pagar, hanya untuk di sebelah kiri tanda 399-kaki di tengah lapangan, melompat dan tertangkap oleh Torres, yang memegang dia ganda . Pada awalnya tidak jelas apakah bola sudah di atas dinding, tetapi relay menunjukkan wasit menerima telefon yang benar.
Kinsler terdampar ketika David Murphy berbaris untuk shortstop, Matt Treanor ground untuk shortstop dan – berikut sengaja berjalan – Wilson ground lemah terlebih dahulu.
Renteria memimpin dari bahagian bawah dengan cara menarik sebuah pitch 0-1 pada huruf bawah garis kiri-lapangan, di mana ia mendarat sekitar lapan baris dalam, di sebelah lorong. Renteria telah pergi 53 langsung di-kelawar tanpa home run sejak menyambung dari Los Angeles Dodgers ‘Ted Lilly pada 4 September dan tidak homered di AT & T Park sejak 27 Julai melawan Brian Sanches Florida.
single Satu-out oleh Michael Young dan Hamilton diikuti dengan pitch liar menempatkan pelari di kedua-dua dan ketiga di dalam keenam. Tapi Nelson Cruz mengotori keluar untuk pertama dan Kinsler muncul keluar ke kanan pendek.
Washington melakukan beberapa perubahan selepas kekalahan ceroboh di permulaan. Dia benched Vladimir Guerrero, yang membuat dua kesalahan di lapangan kanan. Cruz bergeser ke tempat biasa di sebelah kanan, dengan Murphy menggantikan Cruz di sebelah kiri. Treanor mengambil alih dari Bengie Molina belakang pinggan.
Elvis Andrus dan Cruz gagal mendapatkan hits, menghentikan postseason 12-game mereka memukul beruntun.
CATATAN: Bekas 49ers QB Joe Montana di dalam permainan dan dipaparkan di videboard tersebut, seperti Perjalanan Steve Perry … Lemparan pertama istiadat diusir oleh Megan Armstrong dan Nancy Mitchell, putri Bobby Thomson, yang meninggal pada bulan Ogos. Thomson Shot Heard Round Dunia 1951 memenangi umbul NL untuk New York Giants atas Brooklyn Dodgers. … Texas tidak dipaksa dalam dua berjalan di inning dengan basa-loaded berjalan sejak Rich Harden melakukannya pada tarikh 7 April melawan Toronto, menurut STATS LLC.

Entry filed under: Berita Sukan. Tags: , , , , .

Korban Jiwa Akibat bencana Indonesia mendekati 430 Polling pergi liar: keluhan Politik di usia Internet


Categories

Arkib Blog

Disclaimer

Blog ini ditulis secara bebas oleh para penyumbang berita. Kami tidak bertanggungjawab diatas kesahihan berita-berita yang diterbitkan.

%d bloggers like this: