Meek: Clinton tidak meyakinkan saya untuk drop tawaran Sen

October 29, 2010 at 4:22 am

Miami – Republik Demokratik Kendrick Meek pada hari Khamis membantah laporan bahawa ia bersetuju untuk keluar dari perlumbaan Senat Florida di bawah tekanan dari mantan Presiden Bill Clinton.
Clinton minggu lalu saat berkempen di Florida cuba berbicara Meek ke berhenti, dan ahli-ahli kongres bersetuju dua kali untuk drop out dan menyokong calon bebas Gabenor Charlie Crist, juru bicara Clinton Matt McKenna disahkan kepada The Associated Press. Cerita ini pertama kali dilaporkan oleh Politico.
Meek, walaupun, tegas membantah bahawa Clinton pernah memintanya untuk berundur.
“Laporan akhbar dari Politico yang di luar sana tidak tepat – yang terbaik,” kata Meek semasa sidang akhbar akan dipanggil di depan berteriak-teriak penyokong Khamis malam. “Presiden Clinton dan aku adalah teman baik Dia terus menjadi penyokong kempen ini rumor Setiap atau. Kenyataan oleh sesiapa sahaja yang mengatakan bahawa saya membuat keputusan untuk keluar dari perlumbaan tidak tepat ..”
Clinton mengakui selama wawancara disiarkan di CNN Anderson Cooper 360 yang Meek ingin membahas kemungkinan berhenti, sehingga mereka lakukan. Dia tidak mengatakan dia meminta Meek untuk berhenti.
“Kataku pada akhirnya, anda tahu, ia harus melakukan apa yang dia fikir benar Dia. Harus melakukan apa yang ia rasakan benar tentang,” kata Clinton.
Adapun khusus perbualan, Clinton mengatakan bahawa harus tinggal di antara dua orang, yang telah berteman selama bertahun-tahun.
Gagasan Meek putus, sehingga pengundi di kem itu akan menendang sokongan mereka untuk Crist, bukanlah hal baru. Jajak pendapat menunjukkan Meek buruk trailing Crist dan terdepan Marco Republik Rubio dan rumor sudah berputar-putar selama berminggu-minggu yang Meek mungkin akan diminta untuk drop out.
Para ahli mengatakan Crist, siapa, kapan trailing dalam jajak pendapat untuk Rubio, melesat Parti Republik untuk menjalankan bagi kerusi Senat sebagai bebas, akan memerlukan Demokrat yang menyokong Meek telah menembak sama menang.
“Charlie Crist benar-benar akan mengatakan dan melakukan apa saja untuk mendapatkan terpilih dan berpegang pada kekuasaan,” kata Rubio senior strategi Todd Harris dalam satu kenyataan. “Rahsia transaksi perdagangan jauh prinsip-prinsip kuasa sudah masalah di Washington, itu bukan penyelesaian ini hanya politik seperti biasa yang persis apa yang pemilih di seluruh negara tersebut dengan tegas menolak pilihan raya ini ..”
Clinton telah berkempen di seluruh negeri, berusaha untuk menjaga DPR AS dan Senat di tangan Demokrat ‘.

Selama musim utama, Rumah Putih merasa malu ketika menjadi diketahui bahawa itu berdaftar Clinton untuk mencuba untuk meredakan Rep Joe Sestak keluar dari utama Senat Pennsylvania dengan tawaran pekerjaan. Rumah Putih menerbitkan sebuah laporan yang menjelaskan tawaran yang dimaksudkan untuk membersihkan jalan bagi Senator Arlen Specter untuk memenangi pencalonan Parti Demokrat.
Sestak mengalahkan Specter dan Clinton berkempen untuk dirinya Khamis.
Republikan terus berusaha untuk mendapatkan dari episode sekitarnya Meek.
“Kita hanya boleh membayangkan respon jika kepimpinan Republik cuba untuk memaksa keluar dari perlumbaan – pada jam 11 – calon hitam yang berkualiti seperti Kendrick Meek,” kata Ketua RNC Michael Steele dalam sebuah pernyataan.
Clinton meremehkan itu, mengatakan tentu saja Republik Rubio ingin menang.
Robert F. Kennedy Jr awal bulan ini mengatakan bahawa Meek tidak dapat memenangi perlumbaan dan bukannya Crist disahkan. Ia disebut Senat Florida lumba yang paling kritikal di negara ini dan mendesak para pengundi untuk memerangi apa yang dia sebut teh gerakan parti radikal oleh suara untuk Crist.
kem Crist berkata laporan Politico tepat, dan bahawa Crist “adalah calon yang boleh mengalahkan parti pelampau teh Marco Rubio dan memberikan hasil bipartisan untuk Florida di Washington.”
Banyak pemilih Florida sudah memberikan suara awal dan absentee, sehingga bahkan jika Meek putus mungkin hanya mempunyai pengaruh marjinal. Namanya juga akan tetap pada Pilihan Raya Umum Hari pungutan suara.
Meek mengatakan ia melihat ada keuntungan untuk menarik dan membela Clinton.
“Dia seorang teman Dia akan selalu menjadi seorang teman .. Aku bergantung nasihatnya,” kata Meek. “Kami berbicara tentang isu-isu sepanjang masa, namun untuk mengatakan bahawa dia meminta saya benar-benar palsu.”

Entry filed under: Berita Politik. Tags: , , , , .

Polling pergi liar: keluhan Politik di usia Internet Psikiater, pengacara dinyatakan bersalah dalam kes dadah Smith


Categories

Arkib Blog

Disclaimer

Blog ini ditulis secara bebas oleh para penyumbang berita. Kami tidak bertanggungjawab diatas kesahihan berita-berita yang diterbitkan.

%d bloggers like this: